• Registration is closed! To get the status of Vip And Vip +

Read The Rules

Women literally destroy men! Femdom!

SimSim

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2020
657,469
0
36
Cuckold-Aufgabe: Schluck Sperma meines Lovers

General info:
Duration: 5 min 52 s
Genre: cuckolding, latex, goddess worship, female domination, cei
Year: 2019
File size: 673 MB
Resolution: 1080 x 1 920
Format: MP4

Description: Als mein kleiner Cuckold-Sklave hast du stets mit Sperma zu spielen. Daher bekommst du hier eine Aufgabe, dìe du sofort erledigt wirst, wenn das Sperma meines Lovers bei dir angekommen ist. Bist du ein Glückspilz und hältst bereits ein mit Sperma gefülltes Kondom in deinen Händen, Sklave? Dann können ja dìe Spermaspiele beginnen, Cuckoldsklave! Es wird erniedrigend, klebrig und ziemlich eklig, je nachdem in welchem Cuckold Level du bereits angelangt bist. Vielleicht ist das reine Schlucken von Sperma für dich schon langweilig und du brauchst diesen gewissen Kick? Den bekommst du hier, Cucki. Du kannst dir vielleicht schon denken, dass ich beim Abfüllen mitgeholfen habe. Der Gedanke, dass ich gerade Sex mit meinem Lover hatte und du dìe Sexabfälle fressen darfst, sorgt für zusätzliches Kopfkino, nicht wahr? Macht dich der Gedanke geil, Fremdsperma zu schlucken? Na, wenn das so ist, darfst du deine eigene Ficksahne auch noch genüsslich schlucken. Du willst unbedingt auch in diesen Genuss kommen? Dann bestelle dir dein Lutschgummi bei mir!
Models: Lady Anja (seXXygirl)

Download:
Download file

SimSim

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2020
657,469
0
36
Power of Feet

General info:
Duration: 12 min 32 s
Genre: Femdom, Foot Worship, Feet, Foot Licking, Boot Licking, Stockings
File size: 914 MB
Resolution: 1080 x 1 920
Format: MP4

Description: Mistress Marley has the most beautiful size 9 1/2 feet that will crush any man who crawls before them. His cock, his balls, his mouth, his everything belongs to Mistress Marley as she makes him suffer under the power of her feet.
Models: Marley Brinx

Download:
Download file

SimSim

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2020
657,469
0
36
Sidney Dark The Cuckold Bitch

General info:
Duration: 1 h 29 min
Genre: Fetish, Cuckold , Ass Licking (Rimming), Bizarre, Cumshots, Oral, Straight, Threesomes, Toys
Year: 2007
File size: 853 MB
Resolution: 576 x 1 024
Format: Windows Media

Description: Sidney Dark humiliates her husband by putting him into a chastity device while she fucks her other men. She invites her lover Tom into her bedroom and makes her husband watch her having sex with Tom.

Download:
Download file