• Registration is closed! To get the status of Vip And Vip +

Read The Rules

Keep2share Femdom video - a guide for the beginning Mrs.

mixon7

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2019
1,635,575
0
36
Human Carpet

DESCRIPTION: Editing Slave'S Notes: This Clip Has Some Camera Out Of Focus Issues Primarily In The First Few Min Of The Clip And In The Last Couple Min.
MODEL: Princess Beverly
GENRE: Mean Girls, Domination, Femdom

INFO:
======
Format: MPEG-4
Resolution: 1080 x 1 920
Duration: 12 min 29 s
Size: 865 MiB

WATCH or DOWNLOAD

mixon7

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2019
1,635,575
0
36
Lowest Of All Slaves

DESCRIPTION: Let'S Face It- All Slaves Are Pathetic. But Some Are Destined To Be More Pathetic Than Others- It All Just Depends On What We Decide To Use Them For. And You Are Destined To Be The Most Pathetic Of All. Why? Because Me And All My Mean Girlfriends Have Decided To Use You For The Lowest Of All Demeaning Duties That Can Be Assigned To A Slave- Human Toilet Duty. That'S Right- You Are Going To Be Immobilized In Our Bathroom, Face-Up, With Your Mouth Wiiide Open For All Of Us To Use Whenever We Feel The "Urge"...
MODEL: Goddess Nikkole

INFO:
======
Format: Windows Media
Resolution: 1080 x 1 440
Duration: 5 min 20 s
Size: 323 MiB

WATCH or DOWNLOAD

mixon7

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2019
1,635,575
0
36
Filthy Dirty Boots

DESCRIPTION: This Chastity Slave Is The Wimp That Helps Us Around The Mean Girl Manor Just Hoping That We Will Eventually Let His Cock Out Of Chastity. Well Before He Polished Our Boots With Actual Cleaner We Want Him To Lick The Ball Sweat Off Them. We Just Got Done With An Awesome Ballbusting Session And Boy Are These Boots Dirty, Lol! But Goddess Raven And I Are A Little More Evil Than Just That So We Stomp In The Dirt Outside For Good Measure And Give Him Some Extra Mud To Lick! Oh And Then, After The Bottom Of Our Boots Are Wet From His Licks We Go Back Into The Dirt For A Nice Wet, Thick Coat Of Dirt For Him To Eat Off Our Boots Too!
MODEL: Princess Bella

INFO:
======
Duration: 12 min 3 s
Size: 1.03 GiB

WATCH or DOWNLOAD

mixon7

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2019
1,635,575
0
36
True Submissives

DESCRIPTION: Everyday I Have Hundreds Of Pathetic Losers Begging Me To Use And Abuse Them. I Only Select The Very Most Obedient Subs To Bring To The Mean Girl Manor And Try Out.
MODEL: Goddess Platinum

INFO:
======
Duration: 10 min 1 s
Size: 886 MiB

WATCH or DOWNLOAD

mixon7

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2019
1,635,575
0
36
Dump Her For My Feet

DESCRIPTION: I Don'T Care How Much You Say You Love Your Girlfriend I Want You To Break Up With Her. Don'T Misunderstand Me This Doesn'T Mean I Care About You Or Want To Date You For Myself. I Just Want Every Little Bit Of What You Do Have To Offer Going To Me. I'M Still Going To Treat You Like A Worthless Slave But I'M Sure You'D Rather Kiss My Feet And My Ass Then Your Girlfriend'S Lips Anyway Princess Bella

INFO:
======
Duration: 6 min 14 s
Size: 725 MiB

WATCH or DOWNLOAD

mixon7

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2019
1,635,575
0
36
Learning To Bow

DESCRIPTION: After An Afternoon Beating A Slave For My Pleasure {See "Beaten For The Queen"} My Palace Guards Jennifer And Ivy Continued With Its Discipline By Teaching It To Bow Properly To My Royal Superiority. The Worthless Slave Was Such A Slow Learner That They Had To Motivate It With Their Whips And Even Harsh Slaps Upon Its Face. All The More Fun For Me! There'S Nothing I Enjoy More Than Watching A Slave Suffer At The Hands Of My Cruel Guards - They Are Such Sadistic Bitches! After They Finally Beat The Slave Into Complete Submission They Had Finally Made Him Learn To Bow Properly, I Was Treated To A Nice Tongue Bath On My Royal Feet By The Grateful Knave. There Are Definite Advantages To Being A Queen... :)
MODEL: Queen Kasey

INFO:
======
Resolution: 720 x 1 280
Duration: 12 min 36 s
Size: 740 MiB

WATCH or DOWNLOAD

mixon7

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2019
1,635,575
0
36
Hey Thats Dangerous

DESCRIPTION: Sooo, Someone Emailed In To Us At The Admin Email At Myamimeangirls And Said That They Were Concerned That They Saw Goddess Rodea Basically Try To Crush A Slaves Throat By Standing On His Neck, Lol! (They Literally Said It Was Terrible That She Would Jeopardize His Life Just To Make A Buck) After I Stopped Laughing My Ass Off At The Email, I Showed It To The Slave, Grabbed Him By The Collar, And Took Him Outside For An Encore To Show Him How Little His Pathetic Fucking Life Means To Us. (This Is All A Totally True Story Btw! Its So Funny Some Of The Emails We Get From Loserslol.)
MODEL: Princess Cindi

INFO:
======
Duration: 5 min 36 s
Size: 490 MiB

WATCH or DOWNLOAD

mixon7

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2019
1,635,575
0
36
Sissy Walk Of Shame

DESCRIPTION: Princess Bella And Princess Carmela Are Training The Sissy Slave To Be Pimped Out. He Will Be A Street Walking Whore For The Mean Girls. They Start By Helping The Sissy Get Dressed In A Slutty Lacy Red Dress. Princess Bella Even Helps The Sissy Put His Bra On. Once The Sissy Is Properly Dressed They Inform Him It'S Time To Start His Anal Training. The Sissy Will Be Fitted With His First Butt Plug So He Can Get Used To Having Dick Up His Ass. Princess Bella Tells The Sissy They Will Start With A Small Plug And Work Their Way Up To Larger And Larger Sizes. Princess Carmela Bends The Slave Over And Inserts The Butt Plug Into The Sissy'S Ass. With The Plug Inserted The Sissy Is Made To Practice Walking With The Plug In Him So He Can Learn How To Walk Like A Slutty Street Whore So Men Will Know He Is A Good Sissy Fuck.

INFO:
======
Duration: 14 min 21 s
Size: 1 010 MiB

WATCH or DOWNLOAD

mixon7

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2019
1,635,575
0
36
Cut Them Off for Me!

DESCRIPTION: You Really Will Do Anything For Me, Won'T You?? "Aaanything"...??? Ok! Well We Will See About That. Watch The Video And Follow Along As I Have My Scissors... You Should Have Yours Too! (Oh, And We Will Want You To Make A Video Of This And Send It To Us Just So Me N All My Friends Can Laugh At You Btw!)
MODEL: Goddess Suvana

INFO:
======
Duration: 4 min 54 s
Size: 431 MiB

WATCH or DOWNLOAD

mixon7

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2019
1,635,575
0
36
Traded Like Livestock

DESCRIPTION: We May Be Mean Girls To You, But To Each Other We Dont Mind Helping A Girl Out Once In A While Haha. And When I Found Out That Empress Jennifer Is Discarding Some Of Her Old, Really Beaten And Broken Slaves, I Just Had To Have One. She Does This Every So Often Because The Old Slaves Get Too Scarred Up And Damaged To Keep Around Anymore. So Anyway I Heard She Was Getting Rid Of Her Biggest Pain Slut So I Traded Empress For Him- And All She Wanted For Him Was An Old Pair Of My Jimmy Choo Shoes That Some Slave Bought For Me Awhile Back! Lol. (All Of This Is Discussed In The Beginning Of The Clip Btw.) Although When I Finally See The Condition He Is In, I Start To Think She Maybe Got The Better Part Of The Deal. It Turns Out This Pathetic Loser Is Not Even A Pain Slut At All. He'S Just Some Moron That Has Been Completely Blackmailed By Her To The Point Of Complete Pimped-Out-Ownership! She Apparently Has So Much Sh*Tt On Him That He Literally Has No Choice Now But To Do Whatever The Fuck The Mean Girls Tell Him To Do- We Own His Ass Now. So I Take These Damaged Goods And Use Him As A Practice Slave To Improve My Whipping Skills. In Fact, I Decided That Im Just Donating Him As The Mean Girl Manor- As Our Whipping Boy For All Of The Girls To Practice Their Whipping And Beating Skills. All Of Us Can Use Him To Be Better At Beating Up Worthless Guys. (Or Just To Take Our Aggression Out On If We Are Having A Bad Day.) I Mean What Else Is A Fuckin Fat Loser Like This Good For Anyway?

INFO:
======
Format: Windows Media
Resolution: 1080 x 1 440
Duration: 11 min 35 s
Size: 1.02 GiB

WATCH or DOWNLOAD

mixon7

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2019
1,635,575
0
36
DE-sensitivity Training 101

DESCRIPTION: So Sometimes Young, Less-Experienced Princesses Actually "Feel Bad" About Hurting Or Abusing Slaves. But That Is Just Pointless Because Slaves Are Not People. They Are Less Than People- They Are Things. Things That Were Put On This Earth To Be Use, Abused, And Treated Like Dirt By Hot Young Girls Like Us. As An Experienced Brat Princess, I Actually Teach A Class On This Philosophical Theory.
MODEL: Princess Amber

INFO:
======
Duration: 14 min 23 s
Size: 515 MiB

WATCH or DOWNLOAD

mixon7

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2019
1,635,575
0
36
Real Slave Meets Princess Cindi

DESCRIPTION: Its Sooo Special When A New Slave Writes In And Begs To Be Owned By Me! The Fear In His Eyes As He First Sees Me In Person. Lol! Empress Jennifer Is Filming This For Me As I Put Him Through The Real Slave Process Where He Signs The Paperwork And Gets A Leash Put Around His Neck And A Chastity Device Is Locked On Him. The Rules Are Explained: No Eye Contact! / No Speaking Unless Spoken To! It Is My Property Now. It Will Work For Princess In The Following Ways Taking Pain And Taking It Up The Ass And Sucking Cock If Told To! Cleaning My Apartment For Me And My Boyfriend And Anyone Else For That Matter. I Might Want To Make A Few Extra Dollars Whoring It Out! Lol. It Must Do Whatever I Say Without Question! Including Earning $$$ For Me And My Bf In Any Way Possible!!!
MODEL: Empress Jennifer

INFO:
======
Duration: 12 min 29 s
Size: 1.06 GiB

WATCH or DOWNLOAD

mixon7

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2019
1,635,575
0
36
2 Min Fag Training

DESCRIPTION: I Mean You'Re Pretty Much Already A Cock Loving Faggot So This Will Be Fast. Basically I Just Want You To Start Doing What You Already Want To Do Anyway, Right Gay Boy. I Want You To Start Sucking On A Dildo Every Day For 5 Min. Get Used To Having A Dick In Your Mouth Because You Are Going To Start Doing It For Me Very Soon, Professionally. I Need A New Slave To Out And You'Re Next In Line So Get Ready.
MODEL: Princess Carmela

INFO:
======
Duration: 2 min 19 s
Size: 203 MiB

WATCH or DOWNLOAD

mixon7

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2019
1,635,575
0
36
Decrepit Do-Nothing Dimwit Dodging Duties

DESCRIPTION: It'S Nearly Impossible To Explain How Angry I Was When I Got Back To The Manor Only To Find The Old Idiot Slave I Had Instructed To Clean The Common Areas Was Wasting Time Playing On Its Cell Phone. And That Isn'T Even The Bad Part, What Was Oh So Much Fucking Worse, Was That This Stupid Thing Had The Audacity To Sit On My Furniture, And Even Worse Than That, Was The Stupid Fucking Thing Did So While It Was Naked!!!
MODEL: Mistress Dandy

INFO:
======
Duration: 22 min 30 s
Size: 941 MiB

WATCH or DOWNLOAD

mixon7

Active Member
Vip Poster+
Registered
Jan 10, 2019
1,635,575
0
36
Busted By Our Beauty

DESCRIPTION: This Tiny-Dicked, Scrawny Little Loser Was One Of The Many Of You That Write In To Us, Begging To Be Abused By Us In Our Videos. He Even Sent In His Picture Id Via Email Prior To His Tryout Day, As Instructed. And Even Though He Needed A Mask, We Allowed Him To Wear It, Since He Was Willing To Try To Take Pain For Us And Let Us Beat Him. But Can You Believe This Idiot Had The Nerve To Ask Which Mean Girls Were Going To Be Abusing Him At His Tryout Because He Wanted To Know If It Was Worth The Drive For Him To Come To The Manor?? As If Some Of Us Are Not Attractive Enough To T0Rturre Him??? Lol! He Should Be So Lucky Just To Have Any Of Us Kick Him In The Nuts!!!
MODEL: Princess Cindi

INFO:
======
Duration: 7 min 53 s
Size: 688 MiB

WATCH or DOWNLOAD